Kategorilerim

Sevdiğim Fotoğraflar

Gitmek İstediğim Yerler

Benim Tarzım

Okumak İstediklerim

İzlediklerim

Gezdiğim Yerler

Evim İçin

Şiir

Diğer İçeriklerim (94)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (7)
17 01 2010

Anlamlı Resimler Üzerine...Anlamlı yorumlar..!!

 

 

Herkezin bir rengi vardır...
herkezin bir bakışı...
aslında aşk iki aynı rengin birleşmesi değildir...
olucaksa aşk...
sütün kahveye platonik takılması ve sütün sonunda karşılık vermesidir...
ve ne beyaz kalır nede kahverengi...
ortaya çıkan
aşkın rengi...

 

 

Hayat bu fotografın aynısıdır...
sönmek ile yanmak arası bir otobüs seyahatı...
sen yanmamak için uğraşsanda yangın kalpden başlar saçlarına gider...
ve kahır rüzgarları yangını kundaklar...
ama üzülmemek lazımdır...
neden mi...
yeniden ayağa kalkma zamanıda vermiştir... tanrı...

 

kimsesiz kalır...
bu şenşakraK oyun alanları...
sanki ağlar gibi bakar yanından geçen kocaman insanlara...
ama yinede karlara inat çocuk kalmalıdır... bir yanın, asla geri dönmemelidir yaşlanmaya...
kaydıraklarda kayıyor hayatım yıldız gibi...

 

 

eeeeeeeee
hiç birimizin o sırma saçları güzel gözleri... pürüzsüz cildi..???
dejanere olmadan zaman geçmicek... ve aynalara küsücez...
sevdiğimiz erkeklerin yaşlı birer huysuz moruk olduklarını görücez.... ve sevdiğimiz kadınların da....
ama yinede herşeye rağmen ölüm e koşa koşa giderken...
gülümsemek....
en güzel şarkıdır bence... umarım söylersiniz..

 

 

O boncuk gözlerinin seni nasılda ele veriyor..
Bu yalancı dünyada büründüğün palyaçolukta yalandan gülen insanlara sanki bir cevap gibi...
palyaçoluğa sığınmakta çözüm değil güzel gözlü PALYAÇO...

 

 

E bebeğim eee derken büyür koca kız
Sakın ses etme bırak oynasın çocuk
sadece izle...
e bebeğim e e e
gördüğün resim saflık dır... bebek bebeği sallarken
depremlerin en büyüğü sadece
şeytan kalpli adamlara müstehakdır...

 

 

 

 

 

 

ve işte sizi ayımla tanıştırıyorum...
ayımın adı... entellektüel ayı...
bakın sakın gülmeyin... çok pis bozulur...
şimdi diyeceksiniz ki bu yaşta hala oyuncakmı...
evet abi oyuncak...
hayat o kadar korkunç ki..
aşklar oyuncak, insanlar oyuncak, dostlar oyuncak,,,
o yüzden bir kızın bir oyuncak ayısını hor görmeyin...

 

 

her gelin mutlu değildir...
her gelinin kolundaki sevdasımıdır. acep...
kim bilir belki zoraki evlenir gelin belkide bir kurtuluş zanneder evinden uçup gitmeyi..
oysa bilmez kanatlarını koparacaklar canını yakacaklar hiç bilmez...
her gelin mutlulukdan ağlamaz... inanmassanız gözyaşlarına sorun...

 

 

asmaya yakın duran bir çaresizdir zaman...
gölgesinde bile ölüm vardır...
kimi sevdiği için asar kendini
kimide sevemediği için
herşey bir halatda gizlidir...
kadın bir tekme atar ayaklarının ucundaki sandalyeye
ve adam haykırır
nanik ölüm nanik ölümmmmmmm nanikkkkkkk

 

 

umrunda mı senin aşk depresyonun veya başkasının sevgi aldatmaları,
umrunda mı dünyanın karamsar bakışları.
öyle güçlü bakıyorki gözlerinde yıkamassın beni dünya der gibi...
yani metroseksüel bir tavrı veya hiperaktif bir aşk zıplaması yok onun kelime haznesinde...
aslında onların manasını da bilmiyor...
sadece ayakkabını boyayım mı abla... sadece bir kaç kuruş para ...

 

 

daha dün çocuktum kocaman kız oldum...
kim umursarki bu hayatı... zaten yerle bir olmuş ruh şehrim...
acılar belediyesi kesip tüm ağaçlarımı üstüne gökdelen yapmış...
içimde bir sigara yanıyor.. dumanı hiç sönmeyen...
sigaramda seni boğuyorum... sigaramda çıkmaz sokaklar...
öff allah'ım ne çabuk büyüyorum.

 

 

yalnız uyuyorsun,
hep yanında biri var zannediyorsun ama yalnılıyorsun...
yanın bomboş... kimseler yok... ama var biliyorsun...
seni çok seviyorum derken aslında başkasının yatağında uyuyor karşındaki aşk cambazı...
dünya git gide yalnızlığa itiyor insanı...
hemen yanı başında uyuyor zannediyorsun yoooo...
o nun kalbi başka yatakda göz kapakları senin yastığında...


çiçekli perdelere inat dün bahçemdeki tüm fesleğenleri dalından, kökünden koparıp çöpe attım...
git gide ruhumu saran bu canım sıkılıyor daralmaları...
canıma tak etti... camdan sokağa fırlayıp ip oynasım var...
evden kaçıp giden muhabbet kuşu olasım var... ya senin neyin var ???

 

yaa yemiyorum bıktım artık!
siz daha insanları sevemezken
nerde çıktı bu hayvan sevgisi...
çocuklar sokaklarda köpek gibi titrerken
süs köpekleri evinizde milyonluk mamalarla rakkasda..
yemiyorum ya!!
yemiyorum sen ye...


 

 

bu kareye bayıldım... ve bir intihar günü çalar kapını...
yanındaki sevdiğin kadında razı herşeye... anlaştılar
bu hayat çok vahşi bize göre değil dediler...
cehennemde olsa sonumuz aynı anda ölüm görmeli bedenimiz. nefsimiz dediler...
ilk adam vurucak kadın bakamıcak sonra 5 dk sonrada

 

 

duvarlar vardır üstünde yazıları olan...
bakarsın aslında çok büyük anıları olan...
belkide kıroya bak ya nereye yazmış dersin...
emin ol kırosal iklimi sende ruhunda hissedersin...
duvarlar örürler önüne kendini yırtsan aşamassın..
tam aşıcam derken duvar yıkılır altında kalırsın...
ah o duvarlar ah!!!

 

 

işte günümüz evliliklerinde aranan bütün özellikler sıfır...
hani kalbinden önce parası varmıymış evi varmıymış, durmu nasılmış, sigortalı mı çalıyomuş derler ya..
hani arasında 20 yaş fark olsada parası varsa satarlar ya bir kızı...
bu fotografda o yok.. yani saf duygular...
kaç yaşında da olsak yanındayım aşkım var bu fotoda...
yaşama sarılmak denizi izlemek onca kalabalıkda ayakların tutmasada birini yanında hissetmek var...

 

 

nereye gidersen git ama hep bu el sallayışımla yaşıyacaksın...
bakma ardına ben dualar ile sana elveda lar süsüleyeceğim...
her yerin tanrısı aynı sen gittiğin zaman kurtulacağım zannedeceksin ama nafile...
acı varsa kaderde uzayda bile ağlarsın hadi şimdi git..

 

 

büyüdüğünde ne olucaksın dediklerinde...
çocuk olucam derdim bir seferde...
öyle doktor olup can kurtarmak büyülemezdi beni... çünkü kendi canım tehlikede...
hayat git gide büyürken... uyuyorum çocuk bahçelerinde...
dün salıncakda bu gün kaydırakda arıyorum kaybettiğim aşkları...

 

 

 

git gide kuklaşıyor hayat...
ve herkez bir diğer tanrı kulunun emirlerini uyguluyor...
nefes alırken bile sorar oluyoruz... kuklaşıyoruz...
aşklarda öyle oraya gitme, şunu yapma, bunla konuşma...
aslında hep aşık olduğun gibi kalmadı sevdiğin ruhunda...
iki elimde kukla... bende kukla...
annem giydirdi... babam boyadı yüzümü...
ve gördüm günümü...

 

 

yıllar geçicek
yüzümüzdeki derin hatıralarla bakıcaz kırık geçmişe..



 

bazen istiladır yaşam..
çekirge sürüleri basmışsa hayallerini..
büyüme o zaman..
hep çocuk kal..

 

hayatın tadını çıkar zorla hayallerini..
____________

 

sen caddelerini otostop yaparak geçiyorum..
siyah beyaz gök yüzünde..bir kare yakalıyorum
rengarengi olsun istiyorum özgürlüğün
alıp gözlerime yapıştırıyorum..

 


hep gidenlermidir ölen
yoksa kalanlar mı..
vurulan bir kez ölür
geride kalan her gün..

 

 

 

yarım kalan düşlerinizi anlatıyor bu fotoğraf karesi...
hani seversin de deli gibi... olmaz çeker gider "O" ...
hani ekersinde bir ağaç 2 gün sonra ağaç kurumuş ...
dersin toprak da bana yamuk mu yaptı...
hayır...
bazen yarım kalır düşler...
ama aşk sen yarım geldin bana tamlamaya çalışıyorum seni ne olur beni anla.

 

 ilk kazancım simit param olsun..boyatmazsanız da canınız sağ olsun..
içim de dışım gibi rengarenk..ellerim katran karası olsa da..
hadi palyaço sen de benim için boya yüzünü..
bak benim dünyamda siyah tek renk...

 

böyle olmalı aşk...
buralara kadar gelmeli bence
saçlar beyaz yüzünde kırışklar umrunda olmamalı...
aşk bir salıncakda beraber sallanmalı...

 

hayat kendi kendine konuşmaktır aslında,
aslında kendi ruhunu öpersin..bazende sudaki aksine içini açarsın..
o an işte ... suya yazılmış mutluluklardır varlığın..

 

dün ben bu gün biriktirdim...
gram gram kullandım seni erken bitersen hemen ağlarım...
susmamda melekler duyar sesimi
dün gece serdim yatağıma seni ...
sarıldım...
fotoğrafmıydı onlar... ben hiç anlamadım...

 

Alıntı

 

 

13931
0
0
Yorum Yaz